Funbid - 海外代標代購第一品牌
03/252024年4月預定班機時間 最新公告 客服留言 VIP會員制度 服務說明 下載APP
立即下載!

【日本代Bid收藏】日本代Bid鑽石王牌周邊

因為小妹太遲入鑽石王牌既坑,香港又少人賣鑽石王牌既周邊,特別系坐姿扭蛋,超想收但又無咩人放,或者成40蚊一個(想買但又貴又難收成套)。

咁啱聽朋友講日拍就有好多動漫周邊賣得又平又靚既,就去佐搵啲網睇睇。

結果真係俾我系funbid揾到一堆鑽石王牌既周邊,有成21個坐姿扭蛋,差唔多齊曬成套

(特別有御幸澤村倉持,一次過齊3個想收角色,真系超好彩)!

我仲要淨係bid佐一次就得標佐,本身以為要bid好耐或者唔夠人bid ,結果無人同我搶真系超好彩!!

 

 

Bid到後填訂單操作簡單又方便~咁啱又撞正有做活動送免運卷,減免之後補少少郵費就搞掂!

(雖然有好多扭蛋掛件唔多啱用,買番嚟有啲浪費,不過有坐姿扭蛋就得啦!)

俾左錢後一至三日左右賣家就會發貨,集運之後二十四小時內就可以第二次付款。

Funbid仲有一個貼心嘅選項,可以選擇保留外箱或者叫funbid換掉外箱。

付款後唔到一星期既時間商品就到香港啦!

打開個箱之後發現個蓋摺埋咗,不必要嘅箱摺埋咗一齊,減輕高度,可以幫我地省番順豐運費,呢一個服務真係好好,因為順豐系計體積重。

如果想買平嘅動漫周邊,真心建議可以系funbid買!

6-7月FB社團限定活動【開心share!】即送$30Fun Dollar... Funbid代購X週三會員日代購攻略...